אוטותל - השכרת רכבים

חתונה שיתופית: 3 זוגות שהתחתנו עם אוטותל

לחפש חנייה ביום המאושר בחייכם? לשפוך עוד כסף על לימוזינה? נו בחייאת, אל תהיו מפעם. קחו דוגמה ששלושה זוגות תל אביבים שעשו את זה נכון. 

הדבר האחרון שבא לכם להתעסק בו ביום החתונה שלכם הוא חניה. בחרתם להתחתן בת"א, זה מושלם. אין הסעות, החברים אוהבים אתכם, הכי אורבני והכי שיק. אבל רגע, מה עם רכב?

עכשיו תכלס, גם ככה הענקתם את תפקיד הנהג לחבר הכי טוב שלכם. תגרמו לו לקום מוקדם מידי כדי להסיע אתכם לקפה בבוקר, לאסוף את הזר כלה, לאסוף את הטבעות, את ההינומה, את הנעליים שהכלה שחכה אצל אמא שלה והדבר האחרון שבא לכם להעמיס עליו זה עוד חיפוש חניה בת"א. ומי חכמים שלנו? המשתמשים שלנו שיודעים למנף את אוטותל למקום הכי גבוה, ירוק, נוח וקל. כי הם מזמן הבינו שלהתנייד בתוך העיר עם רכב פרטי זה כאב ראש אחד גדול.אז אוטותל נכנס לתמונה, גם ברגעים המאושרים של החיים, כן ממש ככה… אוטותלחתונה. הכירו את הזוגות הקסומים שלנו, שבחרו להגיע ליום החתונה שלנו עם אוטותל.

עומרי ומיכל
עומרי ומיכל סגל היו הראשונים בעולם שהתחילו את טרנד החתונה עם אוטותל. הנה מה שלהם היה להגיד בנידון: "״המנוי לאוטותל הופך את החיים שלנו בת״א להרבה יותר פשוטים, וזה נתן לנו לדפוק אחלה כניסה לחתונה שלנו😉״. עומרי ומיכל יא מהממים, יא ראשונים בתחומכם. לא סתם עשינו עליכם סרט.

עומרי ומיכל מתחתנים עם אוטותל

עומרי ומיכל מתחתנים עם אוטותל

שמעון ורבקה
המוזיקאי שמעון סמיט ובחירת ליבו רבּקה פלנדרס עשו את כל הדרך לחופה עם אוטותל. שמעון ורבקה, אתם מושלמים! שיהיו לכם שנים בריאות ומאושרות יחד ויאללה – ילדים! בשביל מה שמנו בוסטר ברכבים?!

שמעון ורבקה חתונה עם אוטותל

שיר ופז 

שימו לב לזוג מלא השיק הזה! קבלו אותם: שיר לשם ופז זיו.

שיר ופז כתבו לנו: "בתור משתמשים קבועים של אוטותל כשהחלטנו להתחתן בתל אביב היה לנו ברור שנגיע לחתונה עם הרכב הירוק הקבוע שלנו. מעבר לנוחות והנגישות היה שווה לעשות זאת רק בגלל התגובות הנרגשות והמופתעות מכל עובר אורח שראה אותנו!
עכשיו אפשר להיות בטוחים שאוטותל יהיה איתנו בלב לתמיד ❤", פייר, ממש התרגשנו. אוהבים אתכם ומאחלים לכם חיים יפים כמוכם.

שי ופז, התחתנו עם אוטותל | קרדיט תמונה: LUZ

שי ופז, התחתנו עם אוטותל | קרדיט תמונה: LUZ

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂