אוטותל - השכרת רכבים

גלו עכשיו: איזו מתנה פיזרנו עבורכם ברכבים?

לרגל חגיגות השנה לאוטותל, החלטנו לפנק אתכם במתנה שווה במיוחד שתחכה לכם החל מהיום ברכבי אוטותל. אז מה המתנה ואיך אפשר אפילו להגדיל אותה?

אוטותל, שירות שיתוף הרכבים של עיריית תל אביב-יפו, חוגג שנה ובמיוחד לרגל האירוע החלטנו לפנק אתכם, לקוחות השירות. בגלל שקשה להרים רכב על כיסא ובגלל שאנחנו לא ממש אוהבים מסיבות הפתעה, החלטנו להפתיע אתכם במקום! החל מהיום (21/11) יחכו לכם ברכבי אוטותל מתנה מאיתנו – כוס טרמית לשימושכם שתחמם אתכם בחורף הקרוב, בדיוק כמו שאתם חיממתם את הלב שלנו בשנה האחרונה.

אנחנו מודים לכם על האמון שאתם נותנים בנו ומאחלים שנזכה לעוד הרבה שנים של נסיעות משותפות וחוויות אדירות.

רק רגע – זה לא הסוף! לצד כל מתנה יחכה לכם כרטיס ברכה אישי מאיתנו. יחד עם כרטיס הברכה תוכלו להגדיל את המתנה וליהנות מ-10 דקות לנסיעות בשירות במתנה מאיתנו. רוצים לקבל את ההטבה הנוספת? פשוט צלמו את עצמכם עם קופסת המתנה והברכה ברכבים, העלו לדף הפייסבוק/האינסטגרם שלכם ותייגו אותנו autotel.co.il@. חמישים המשתתפים הראשונים שיעלו תמונה יכולו ליהנות מ-10 דקות מתנה לשימוש בשירות.

לתקנון ההטבה לחצו כאן. הפעילות עד לתאריך 20.12.18. טל"ח.

אוטותל הינו שירות שהוקם בסוף שנת 2017 ומאפשר השכרת רכבים בתל אביב בחיוב לפי דקה. השירות פעיל 24/7 לטובת תושבי העיר ומבקריה. ההצטרפות לשירות קלה ונוחה ואפשרית דרך אתר האינטרנט (בו אתם נמצאים ממש עכשיו) לביצוע הרשמה לחצו כאן

 

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂