אוטותל - השכרת רכבים

האפי ניו אוטותל: חוגגים סילבסטר עם רכב שיתופי

תל אביב היא עיר שוקקת חיים, יש בה מבחר עצום של אטרקציות יומיות, כך שכל תושב או מבקר, ממבוגר ועד טף יכול למצוא את האחת בשבילו, בין אם זה טיול רגלי בפארק, מוזיאון או סיבוב במרכז קניות. העיר ללא הפסקה מצדיקה את שמה, ומטפחת גם חיי לילה עשירים: מבחר ענק של מסעדות, תיאטראות, הים תמיד […]

תל אביב היא עיר שוקקת חיים, יש בה מבחר עצום של אטרקציות יומיות, כך שכל תושב או מבקר, ממבוגר ועד טף יכול למצוא את האחת בשבילו, בין אם זה טיול רגלי בפארק, מוזיאון או סיבוב במרכז קניות. העיר ללא הפסקה מצדיקה את שמה, ומטפחת גם חיי לילה עשירים: מבחר ענק של מסעדות, תיאטראות, הים תמיד פתוח, ואין זמן טוב יותר לצאת לתל אביב מאשר בערב הסילבסטר שבא עלינו לטובה, במיוחד כשנוסעים לזירת האירוע ברכב שיתופי, אקולוגי ואייקוני של אוטותל.

תל אביב בשעות הקטנות של הלילה

כשיוצאים לבילוי בתל אביב, יוצאים מנקודת הנחה שתמיד אפשר למצוא מה לעשות בעיר, איפה לשבת עם החברים או בני הזוג, בין אם מתכננים את הערב מראש או שמחליטים להיות ספונטניים ולאלתר, שכן העיר מציעה למבקריה שפע אטרקציות שפועלות עד השעות הקטנות של הלילה, ולעיתים אף עד אור הבוקר:בתי קולנוע, מסעדות, מוזיאונים ולעיתים גם מופעים והצגות בתיאטראות, במיוחד בסילבסטר.

האתגר טמון בהגעה ובחזרה ממקום ההתרחשות  , כי צריך להיעזר באמצעי תחבורה שייקח אתכם ליעדכם. עם כמה שיש יחסית מבחר גדול של קווי לילה בין עירוניים שחוצים את העיר לאורכה ולרוחבה, התדירות שלהם יכולה להיות טריקית לעיתים ולכן יכולה להשפיע על מהלכו של הערב, לקצר אותו בטרם עת. ונכון שניתן לקחת מונית מכל מקום בעיר, לכל מקום, גם באופן ספונטני, אך לא הייתם רוצים לבזבז חלק ניכר מהוצאות הערב על דרכי ההגעה והחזרה ממנו, כי אתם יודעים איך זה תעריפי לילה בסופי שבוע ואירועים מיוחדים, אז רק תארו לכם מה קורה כשמגלים שסילבסטר 2021 נופל על סוף שבוע.

לסגור את השנה באווירה טובה

יש אפשרות שלישית שמשלבת את כל היתרונות של הקודמות בכך שמאפשרת ספונטניות וחופש לצד יכולת לחסוך כאבי ראש וחשוב מזה: כסף, במיוחד שיוצאים לחגוג סילבסטר – הרכב השיתופי של אוטותל. תוכלו להירשם, לבחור את המסלול המתאים לכם ולהרגלי הנהיגה שלכם כמו כפפה – בקליק, או נגיעת מסך, לקבל מאיתנו פינוק קטן לכבוד הצטרפותכם, ולהתחיל לקחת את ההגה לידיים.

עם אוטותל תשלמו את דמי המנוי החודשיים וסך דקות הנהיגה שלכם, כאשר אלו יהוו אחוז קטנטן מסך ההוצאות המתוכננות לערב. מה גם שבנגיעת מסך באפליקציית אוטותל תחפשו רכב על המפה, ואחרי שתמצאו את האחד שקורץ לכם, תחפשו חניה סמוכה לבית הקפה או בית הקולנוע כדי שתוכלו להניח אותו במקום בטוח וקרוב בזמן שאתם נהנים מהרגעים האחרונים של 2021 ביחד.

באופן הזה תחסכו לעצמכם המון סיבובים מיותרים שעלולים לעלות לכם במקום פנוי במסעדה או פשוט להעכיר את האווירה. במיוחד כשלוקחים בחשבון שבתקופה זו של השנה כל המי ומי יוצאים לקרוע את העיר, נוהרים בהמוניהם אל מרכזי הבילוי, ויוצרים לא מעט עיכובים ועומסים בכבישים ובדרכים. אך תוכלו להתחמק מהם בעזרת תכנון מסלול חכם באפליקציה כשאתם עוד בבית מארגנים, או כשאתם כבר ישובים ברכב – בעזרת מסך המולטימדיה.

כמובן שאם תרצו לבלות את הערב עם אטרקציה נחמדה מחוץ לעיר – זה אפשרי, בתנאי שאתם מחזירים את הרכב לעיר. חשוב לציין שגם עצירת ביניים, קרי: איסוף חבר מביתו או הורדתו בסוף הערב, או גיחה קצרצרה לסופר להביא חטיפים (שאוכלים רק אחרי שיורדים מהרכב) – נכללת בתשלום הסופי במקרה של יציאה מהעיר.

שנה חדשה, חוויית נהיגה חדשה

הרכב השיתופי של אוטותל הוא הדרך הנוחה, הפשוטה והיעילה שאיתה ניתן לחצות את העיר הכי תוססת בארץ לאורכה ולרוחבה, בשגרת היום-יום וגם בסילבסטר. כך תוכלו לנווט ברחובות העיר בלילה ללא חשש ולחסוך המון כאבי ראש הכרוכים בתכנון הבילוי, תוך כדי שאתם נהנים מחופש אבסולוטי וחווית נהיגה מפנקת, ייחודית, חדשנית המספקת לכם שקט נפשי ומשדרגת את הערב פלאים, מעלה אותו בכמה רמות למעלה.

רוצים לחגוג סילבסטר בסטייל, נוחות ויעילות מיטבית? הצטרפו לשירות הכי מגניב בעיר ותיהנו מחוויית נהיגה ייחודית, אקולוגית ומדליקה במיוחד

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂