אוטותל - השכרת רכבים

הטבת אוטותל לסטודנטים!

תהיו סטודנטים חופשיים – מהיום מגיעים לקמפוס עם אוטותל, יותר זול מלהחזיק רכב פרטי ויותר מהיר מנסיעה באוטובוס. פשוט לא?

מתניידים באוטובוס ובאופניים לקמפוס? מושלם! גרים מחוץ העיר או שוקלים לקנות רכב בשביל "הפעמים האלה שצריך"? נשמות, חבל על הכסף שלכם. מצטרפים לאוטותל ונהנים מהטבת הצטרפות מדהימה לסטודנטים.

אנחנו יודעים איך זה להיות סטודנטים – יש לכם יותר מדי צרות והוצאות על הראש. אמרו לכם ש-12,000 ש"ח (במקרה הטוב) זה שכר הלימוד, אבל אף אחד לא סיפר לכם שעוד 8,000 ש"ח הולך על קפה בקפיטריה.
בדיוק בשביל זה אנחנו גאים להציג בפניכם דיל שהוא גם טיל – חודש ראשון ללא דמי מנוי באוטותל ועוד 20 דקות לנסיעה במתנה. ע-ל-י-נ-ו.

פותחים שנה עם אוטותל ונהנים מנסיעות קצרות וזולות בתוך העיר עם מאות חניות יעודיות שימתינו לכם מסביב לקמפוס וברחבי העיר. רוצים את ההטבה? הצטרפו עכשיו לאוטותל בתהליך הרשמה מהיר, פשוט וחד פעמי.

שימו לב – ההטבה ניתנת לסטודנטים בלבד, המחזיקים בתעודת סטודנט לשנת תש"ף וכן באישור לימודים תקף לשנת הלימודים הקרובה. יש להעביר את האישורים הנ"ל במועד ההרשמה או לאחר ההרשמה לנציגי השירות של אוטותל בטלפון 9133*

האותיות הקטנות

  • התקנון כתוב בלשון זכר, אך פונה לשני המינים.
  • ההטבה ניתנת לסטודנטים מאוניברסיטת תל אביב, המכללה האקדמית תל אביב-יפו, מכללת אפקה, סמינר הקיבוצים וכן לסטודנטים ממוסדות אקדמיים שונים מרחבי הארץ. ההטבה תינתן גם לסטודנטים ממכללות לא אקדמיות ובתנאי שהם מחזיקים בתעודת סטודנט רשמית שמונפקת על ידי התאחדות הסטודנטים בישראל.
  • אין כפל הטבות הצטרפות. לא תינתן הטבה למי שקיבל בעבר הטבת הצטרפות מכל סוג.
  • מנויים שכבר מימשו את הטבת "חודש ראשון ללא דמי מנוי" וכן לא קיבלו הטבת הצטרפות נוספת ומחזיקים בכרטיס סטודנט בתוקף – יוכלו לקבל 20 דקות במתנה לשימוש בשירות (מבלי לקבל חודש נוסף ללא דמי מנוי)
  • הצטרפות להטבה וניצול בנק הדקות יתאפשרו עד לתאריך 31.12.19. ט.ל.ח
card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂