אוטותל - השכרת רכבים

השכרת רכב לפי שעה בשנת הלימודים האקדמית החדשה

תל אביב היא מוקד עלייה לרגל של צעירים רבים, בשל אפשרויות הבילוי הרבות שהיא טומנת בחובה וגם מוסדות הלימוד הרבים המאפשרים להם להתמחות במקצוע שיש להם גישה ותשוקה אליו, ולמנף את עצמם אל עבר עתיד ורוד. עם זאת, הדרך למוסדות הלימודים השונים בעיר היא טריקית, במיוחד אם באים אליהם מבחוץ, אך בשנת הלימודים האקדמית שבאה […]

תל אביב היא מוקד עלייה לרגל של צעירים רבים, בשל אפשרויות הבילוי הרבות שהיא טומנת בחובה וגם מוסדות הלימוד הרבים המאפשרים להם להתמחות במקצוע שיש להם גישה ותשוקה אליו, ולמנף את עצמם אל עבר עתיד ורוד. עם זאת, הדרך למוסדות הלימודים השונים בעיר היא טריקית, במיוחד אם באים אליהם מבחוץ, אך בשנת הלימודים האקדמית שבאה עלינו לטובה, תוכלו להגיע בבטחה ובזמן לשיעור ברכב השיתופי הכי מדליק והכי משתלם בעיר.

הרכב השיתופי הוא כלי ליצירת למידה חווייתית

כשלומדים בתל אביב, נהנים מאווירה מיוחדת. נמצאים בלב ליבה של עיר מרכזית, מלאת חיים ותוססת שמספקת אינספור אפשרויות ללמוד בנעימים, במיוחד עכשיו עם הזום שנכנס לתמונה ככלי לימודי לגיטימי בגלל המגפה העולמית. לכן לא תהיו נטועים בהכרח לכותלי המכללה או האוניברסיטה, תוכלו לקחת את הלפטופ ולשבת בבית קפה או מסעדה, פארק נחמד ולהפוך את הלמידה לפינוק.

לשם כך אתם לא זקוקים לרכב פרטי וממש לא צריכים לקום עם השמש כדי להספיק לאוטובוס שעובר פעם בחצי שעה ומקיף את כל העיר, או לחילופין להזמין מונית שירות שאולי תוריד אתכם בכניסה הראשית למוסד הלימודים, אבל המחיר יהיה כבד. על אחת כמה וכמה אם אתם מגיעים מעיר אחרת, דרך כביש 57 או 41 למשל. ראו גם, רוצים לנסוע מחוץ לתל אביב? שיתוף הרכבים של אוטותל לא עוצר בגבולות העיר.

במקום להסתבך ניתן פשוט לקחת רכב שיתופי, ולנסוע לאיפה שמתחשק בתוך תל אביב כדי לייצר את סביבת הלימודים האידיאלית. אוטותל הוא פתרון הוגן ויעיל לסטודנטים הלומדים בעיר כי הם, וגם אתם בבוא העת, לא צריכים להלאות את עצמם בהוצאות הרבות הכרוכות באחזקת רכב פרטי: דלק, טיפולים, חנייה, בלת"מים, ביטוח הרכב, שיפצורים למיניהם.

במיוחד בשלב זה של חייכם, שרובכם צריכים להתמודד עם עניינים כמו דירה, שכר לימוד, עבודה, וכמובן – החיים עצמם, להנות מהרגע ולבלות במבחר המוקדים בעיר כשיש הזדמנות, כי שנות ה-20 לא נמשכות לנצח. עם רכב שיתופי תוכלו לצמצם עלויות בצורה ניכרת, בין אם תבחרו במסלול הילוך נמוך או גבוה עדיין ייצא שתשלמו פחות מ-2 שקל לדקת נהיגה, ופחות מ-50 לחודש. בנוסף, תידרשו לשלם אך ורק על משך הזמן שהשאלתם את הרכב ועל כמות הקילומטרים שנסעתם – לא דלק, לא מוסך, שימוש נטו. אה וגם יש לנו הטבות למצטרפים חדשים ששווה להכיר.

הווי סטודנטיאלי תל אביבי אמיתי

אם אתם סטודנטים שחצו את גיל 21 ומחזיקים ברישיון נהיגה שתוקפו מעל שנתיים יכולים להצטרף בקלות למשפחה הענקית והמגובשת שלנו, ולהנות מחוויה שאין שניה לה. אנו באוטותל פועלים על מנת לספק את מבחר הכלים שיסייעו לכם לצלוח את תקופת הלימודים מבלי לדאוג מהדרך לשם.

אתם יכולים לחפש באפליקציה שלנו או באתר האינטרנט רכבים על המפה, ככה בספונטניות, לוודא שהרכב שנמצא אכן פנוי, אם כן – אפשר פשוט לקחת אותו ולנסוע ללימודים. וגם אם תגיעו כשכבר כל החניון של המכללה או האוניברסיטה מלא, ניתן להחנות את הרכב במבחר חניות ייעודיות או כחול-לבן בקרבת מקום.

כדי למנוע איחורים מיותרים ולא נעימים לשיעור של 8 וחצי בבוקר, ניתן לתכנן מסלול נסיעה מהיר ומדויק לאוניברסיטה או המכללה. מה שיחסוך המון זמן התארגנות בבוקר, חישובי מרחק, והמון כאבי ראש, או במילים אחרות – יאפשר לכם לישון בכיף עוד רבע שעה, לטעון את עצמכם באנרגיה לקראת יום הלימודים. אוטותל יסייע להפוך את תקופת הלימודים לנוחה, חסכונית לטווח ארוך ומהנה הרבה יותר.

מתכננים ללמוד בקרוב או שנמצאים בעיצומה של תוכנית לימודים בתל אביב ורוצים ליהנות מעצמאות וחופש? וולקאם טו דה קלאב!

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂