אוטותל - השכרת רכבים

לגור איתו – רכב שיתופי הוא התשובה לאנשים שעוברים לתל אביב

אנשים רבים עוברים לתל אביב במהלך חייהם, בין אם כדי לרדוף אחר קריירת החלומות, כדי לגור חמש דקות מהים, או כי פשוט אוהבים את האווירה של העיר הגדולה, ואין עיר גדולה יותר ברמה החווייתית מתל אביב. אבל כן, היא גם גדולה פיזית, בשטח, בכמות האזורים המרכיבים אותה, שאף אחד לא דומה לאחר מבחינת ההווי. מעבר […]

אנשים רבים עוברים לתל אביב במהלך חייהם, בין אם כדי לרדוף אחר קריירת החלומות, כדי לגור חמש דקות מהים, או כי פשוט אוהבים את האווירה של העיר הגדולה, ואין עיר גדולה יותר ברמה החווייתית מתל אביב. אבל כן, היא גם גדולה פיזית, בשטח, בכמות האזורים המרכיבים אותה, שאף אחד לא דומה לאחר מבחינת ההווי. מעבר דירה מצריך הסתגלות לסביבה אחרת, שלעיתים שונה לחלוטין מהמוכר והידוע. לכן, הדרך האפקטיבית ביותר להכיר את השכונה החדשה, וליהנות מאיכות חיים בעיר הגדולה, היא בעזרת רכב שיתופי חדשני ועדכני.

להכיר את העיר בדרך שלכם

כאשר עוברים לשכונה חדשה בעיר חדשה, עולה הצורך לחקור את הסביבה: לגלות איפה המכולת הכי קרובה, איפה בית הספר החדש של הילדים, בית המרקחת, סניף הדואר – ולהפוך אותה ממנוכרת למוכרת. אז יש אנשים שיעדיפו לגלות את העיר בכוח הרגליים, אך מטעמי נוחות וזמן יהיו רבים שיעדיפו לעשות סיור במכונית ולכסות כמה שיותר מקומות בכמה שפחות זמן.

בגדול, נסיעות מסוג זה הן לא ארוכות במהותן, וגם לא מרבית הנסיעות שתעשו בסביבת המגורים החדשה במסגרת השגרה כמו למשל נסיעה לעבודה, ללימודים או לסופר מרקט. כך שלקחת את הרכב הפרטי או לחילופין לרכוש אחד חדש, לצורך התניידות בעיר זה לא הצעד החכם ביותר. במקום, אפשר לקחת רכב שיתופי של אוטותל, לנסוע בזמן ובקצב שלכם, ולחסוך המון כאבי ראש והוצאות שיכולים להכביד בשלב ההתמקמות בדירה החדשה, שכשלעצמו גובה מחיר לא קטן לעיתים, בגלל הרהיטים והחפצים החדשים שנכנסים לחייכם, ובואו לא נשכח את החשבונות.

אצלנו תוכלו לקחת רכב ממבחר נקודות בעיר – לחפש באפליקציה, למצוא רכב בקרבתכם, ולהיכנס פנימה, ככה פשוט. מה גם שתוכלו לתכנן מסלולי נסיעה כדי להכיר את כל הסודות הכמוסים של העיר הכי תוססת ומפתיעה בארץ ואף לצאת מחוץ לעיר, לבקר קרובי משפחה או חברים, או לטייל בחיק הטבע, בתנאי שהרכב חוזר איתכם לתל אביב בסוף הפעילות. אם אתם רעבים למידע נוסף אודות השירות הכי מגניב בעיר, אתם מוזמנים להציץ במדריך למשתמש המתחיל.

לקחת את ההגה לידיים

למגורים בתל אביב יש שלל יתרונות – ים, מרכזי קניות מגוונים, מרכזי תרבות ופנאי, בתי ספר ומבחר מוסדות לימוד אקדמיים שבהם ניתן לממש את מלוא הפוטנציאל בתחומים המרתקים והרלוונטיים ביותר, חיי לילה, פארקים וגינות ציבוריות שילדים יכולים לשחק וליהנות בהם, נהר הירקון, ומגוון פעילויות כלל עירוניות להנאתם של התושבים, כמו לילה לבן או מירוצים סובבי תל אביב.

יש בעיר ללא הפסקה קצת מכל דבר לכולם – זוגות צעירים, רווקים, סטודנטים, בעלי עסקים מקומיים וגם משפחות עם ילדים והכל נמצא בהישג יד, בקרבת מקום יחסית, כל שצריך הוא להגיע. למרות שתל אביב מצטיינת בשירותי תחבורה ציבורית, אין תחליף להרגשה שההגה בידיים שלכם, שאתם קובעים את הטון, וגם תרתי משמע מחזיקים בו ונהנים מחוויית נהיגה שאין כמותה.

להתרגש בכל נסיעה 

הרכב השיתופי של אוטותל הוא הפתרון הפשוט והיעיל לאנשים שזה עתה עברו לתל אביב ולא רוצים לוותר או להתפשר על היתרונות של נהיגה ברכב. כך הם ייהנו מכל ההטבות של הרכב הפרטי, מהעצמאות, הנוחות, הגמישות והחופש רק במודל חדשני ומבריק, שיאפשר להם לנהל ביעילות את מכלול האלמנטים של השגרה הפרטית, תוך כדי שהם שומרים על הסביבה ועל החסכונות, מטיבים עם משתמשי דרך אחרים, ומשפרים את איכות החיים בצורה חסרת תקדים.

חדשים בעיר ורוצים ליהנות מאיכות חיים שלא ידעתם שהיא אפשרית? תצטרפו אלינו ותיהנו משלל הטבות מפנקות שיעשו לכם טוב על הנשמה!

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂