אוטותל - השכרת רכבים

רכב שיתופי הוא פתרון חכם לחורף חם

אומנם אנחנו בעיצומה של עונת הסתיו, אך מבלי שנרגיש בכך החורף יגיע במהרה ואיתו המעילים, המטריות, וכמובן מזג האוויר הסגרירי שיהפוך כל פעולה הכי טריוויאלית ביום למאתגרת: סידורים בקצה העיר, יציאה לעבודה, איסוף הילד מהגן, בילוי במרכז העיר עם חברים או אפילו קפיצה לסופר השכונתי. בחורף הכבישים חלקלקים ועמוסים ולכן גם הנסיעות הכי קצרות מתארכות […]

אומנם אנחנו בעיצומה של עונת הסתיו, אך מבלי שנרגיש בכך החורף יגיע במהרה ואיתו המעילים, המטריות, וכמובן מזג האוויר הסגרירי שיהפוך כל פעולה הכי טריוויאלית ביום למאתגרת: סידורים בקצה העיר, יציאה לעבודה, איסוף הילד מהגן, בילוי במרכז העיר עם חברים או אפילו קפיצה לסופר השכונתי. בחורף הכבישים חלקלקים ועמוסים ולכן גם הנסיעות הכי קצרות מתארכות וההתניידות בעיר הופכת למורכבת. אך במקום להמתין לאוטובוס בגשם זלעפות, לנסות לתפוס מונית ברוח סערה או לקחת את הרכב הפרטי ולנהוג בערפל, אפשר פשוט לעלות על מכונית שיתופית של אוטותל ולהפוך את העונה הקרה – לחמה במיוחד.

הפרדוקס של החורף

בחורף מצד אחד קר, גשום, סוער – זה מזג אוויר שלא רוצים להימצא בו בדרכים, בטח שלא להתעכב בפקק, ומצד שני דווקא בתקופה זו הכבישים מתמלאים ברכבים, אולי יותר מכל זמן אחר בשנה – משתמשי הדרך פוקדים את כבישי הארץ בהמוניהם כדי שיוכלו להגיע ליעד החמים, הבטוח, שאליו הקור לא חודר. הבעיה היא שגם כשמתכננים לצאת מוקדם יותר כדי לא לנהוג בגשם ובכפור, מגלים על הכביש אלפי נהגים שחשבו בדיוק על אותו רעיון ועשו את אותם השיקולים, וכך נוצר לו עומס תנועה שגורם להוצאות הרכב לגדול ולגדול.

הדבר מתעצם פי כמה בתל אביב – זו עיר די גדולה, שמהווה מרכז בילוי, עבודה, לימודים, תרבות ופנאי עבור רבים, כך שגם תושבי העיר וגם המבקרים בה מסתובבים בה ברכב לא מעט, חוצים אותה מצידה האחד לצידה האחר לעיתים, בדרכם לעבודה או מוסד הלימודים, וכך גורמים לעומסים כבדים בכבישים, בסמטאות וברחובות הקטנים, במיוחד כשכולם נוסעים ליעד באותן דרכים, כי אלו הדרכים היחידות שהם מכירים.

ווינטר וונדר-לנד נוסח תל אביב

סוגיית עומסי התנועה והצפיפות בכבישים מתעצמת בחורף, אך עם אוטותל אפשר לשנות את התמונה הקודרת. תוכלו להירשם לשירות הכי מגניב בתל אביב בלחיצת כפתור קטנה, לבחור את המסלול המתאים ביותר להרגלי הנהיגה שלכם, התדירות, ומטרותיה. תוכלו לנהל את השימוש ברכב באמצעות אפליקציה ידידותית וחדשנית: לחפש רכבים באזורכם על מפת העיר, רגילים וגם חשמליים, למצוא את האחד המתאים, ולתכנן מסלול נסיעה ייעודי, חכם, חסכוני ומפתיע שאיתו תוכלו לנווט בין הטיפות, הרוחות, הערפל והקור ליעדכם בצורה יעילה, מהירה ונטולת דאגות, אה, וגם תוכלו לגלות מגוון חניות בסביבתכם ולחסוך סיבובים מיותרים במזג אוויר קודר.

בנוסף, אתם תחסכו בצורה משמעותית בהוצאות השוטפות בטווח הרחוק, במיוחד בתקופה זו של השנה שבה מכלול המשאבים האישיים מנותבים לחימום והגנה מהקור. כי זה לא משנה באיזה מנוי תבחרו, דקת נסיעה תעלה לכם 1.2 במסלול הילוך גבוה ו-1.7 בהילוך נמוך. אתם תשלמו על השימוש ברכב – משך הזמן שבו השאלתם את הרכב, כמות הקילומטרים שנסעתם ודמי המנוי החודשיים, בכל הנוגע לטיפולים, מוסך ודלק לא תנקפו אצבע.

עם הרכב השיתופי תגיעו בקלות מכל מקום, לכל מקום בעיר – בין אם זה למקום העבודה, להצגה באחד התיאטראות המפוארים בעיר או לטיול באתר ארכיאולוגי מקומי כמו מערות אפקה. אם במקרה שמעתם שיש פריחה עונתית ייחודית או פלא אחר שרואים רק בתקופה זו של השנה ואתם רוצים לקחת את האוטותל מחוץ לעיר – אתם בהחלט יכולים, בתנאי שהנסיעה שלכם מתחילה ונגמרת בתחומיה.

הבית החם של נהגים רבים 

החורף מאופיין בתחושת חמימות, משפחתיות, רצון להיות במקום המוכר והאהוב, ואנחנו באוטותל מספקים בדיוק את זה – קהילה שיתופית גדולה, מאוחדת ומאושרת שחבריה דואגים זה לזה והופכים את השימוש ברכב השיתופי לחוויה ייחודית מאין כמוהה, חוויה אישית. משפחת אוטותל היא מחבקת ומקבלת את כולם כך שלהצטרף זה ממש פשוט, וממש שווה – כי נהנים מהטבות מדליקות במיוחד.

הצטרפו למשפחה הכי אקסקלוסיבית בתל אביב, ותתרגלו לחיות בעתיד, כבר מהיום.

card
close
לפרטים נוספים
מלאו פרטים ומבטיחים לחזור
או חייגו 077-8054377

התקדמו שלב!
הפרטים שלך התקבלו במערכת שלנו בהצלחה.
ברגע שנהיה פנויים ליד הטלפון נתקשר אלייך 🙂